اطلاعیه شماره 9 پروژه سپیدار

 با سلام و احترام    

با درود و صلوات بیکران بر پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) ، پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص ارائه تسهیلات بانک مسکن و با توجه به توافقات صورت پذیرفته با شعبه پروفسور حسابی ( شعبه ارائه دهنده تسهیلات ) ، نکاتی به شرح ذیل جهت تشکیل پرونده دریافت تسهیلات به حضورتان اعلام می گردد، خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق، در اجرای آن همکاری لازم با دفتر تعاونی بعمل آورید.

  1. . تحویل واحد های مجتمع سپیدار در رابطه با مالکینی که درخواست وام مسکن داده اند منوط به تشکیل و تکمیل پرونده تسهیلات مسکن می باشد .

  2. .مالکین محترم از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۷  با مراجعه به دفترتعاونی فرم های بانکی مربوطه را دریافت و نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.

  3. به منظور سهولت در فرآیند تشکیل پرونده و جلوگیری از تردد اعضاء محترم به بانک مسکن شعبه پرفسور حسابی ، نماینده محترم بانک مسکن از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ لغایت ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ از ساعت ۹ لغایت ۱۴ روزهای زوج در دفتر تعاونی حضور دارد تا نسبت به دریافت مدارک و تکمیل پرونده وام اقدام لازم بعمل آید ، بدیهی است درصورت عدم حضور مالکین محترم در زمان اعلام شده ، میبایست به شعبه بانک مسکن واقع در خیابان شریعتی بالاتر از دوراهی قلهک مراجعه نمایند .

  4. مدارک لازم جهت تشکیل پرونده برای هر متقاضی:

  1. فرم های تکمیل شده ( موضوع بند 2) مطابق نمونه های نصب شده در محل دفتر تعاونی.

2-4- ارائه اصل و ۳ سری تصویر شناسنامه ( تمامی صفحات ) و کارت ملی ( پشت و رو ) وام گیرنده و ضامنین.

3-4- افتتاح حساب نزد بانک مسکن ( در زمان حضور در دفتر تعاونی افتتاح می شود )

4-4- همراه داشتن مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال وجه نقد جهت واریز به حساب افتتاح شده ( امکان استفاده از دستگاه کارت خوان میسور نمی باشد )

تبصره - این حساب تا پایان سال 1401 میبایست حداقل ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال موجودی داشته باشد.

  1. طبق ضوابط بانک، هر وام گیرنده میبایست دو ضامن معتبر در زمان تشکیل پرونده همراه داشته باشد، بدین منظور جهت سهولت در انجام کار و تسریع در تشکیل پرونده پیشنهاد میگردد حسب توافق انجام شده با بانک مسکن ، مالکین بصورت گروههای 3 نفره در تعاونی حاضر و ضامن یکدیگر شوند .

تبصره 1 - یکی از ضامنین می بایست حتما نامه کسر از حقوق ارائه نماید.

  1. .لازم به یادآوریست برابر اطلاعیه های قبلی ، هرگونه نقل و انتقال در مجتمع مسکونی سپیدار به خصوص پس از تشکیل و تکمیل پرونده بانک مسکن می بایست با ارائه درخواست مکتوب واگذار کننده و تایید تعاونی مسکن انجام پذیرد.

  2. .همچنین در صورت واگذاری واحد از تاریخ این اطلاعیه به بعد، تسویه کامل وام های دریافتی از بانک­های ملی و مهر ایران و اخذ نامه مکتوب از بانک مبنی بر تسویه وام و ارائه آن به دفتر تعاونی الزامی میباشد.    

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر