اطلاعیه شماره ۱۶ پروژه نارنجستان

با درود و صلوات بیکران بر پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و خاندان مطهرش و عرض سلام خدمت مالکین محترم پروژه نارنجستان خدا را شاکریم که با صبر بردباری و همراهی اعضا محترم و تلاش مجموعه خدمتگزاران در تعاونی مسکن ساخت واحد پروژه نارنجستان با موفقیت و به نحو مطلوب به اتمام رسیده و آماده تحویل اولیه واحد ها به مالکین محترم می باشد تا انشالله پس از اتمام این مرحله و اتمام کار محوطه سازی و اتصال انشعابات و انتخاب هیات مدیره مجتمع واحد ها به صورت کامل و نهایی تحویل اعضا محترم میگردد. 

با عنایت به اینکه تحویل اولیه واحدها از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ براساس برنامه ریزی ( که یک هفته قبل از زمان فوق به اطلاع اعضا محترم می رسد ) انجام خواهد شد مقتضی است که اعضایی که تاکنون باری تسویه حساب ( پیرو اطلاعیه های شماره ۱۴ و ۱۵ ) به دفتر تعاونی مراجعه نکرده اند تا ۲۵ مهرماه به امور مالی تعاونی مراجعه و وضعیت مالی خود را تعیین تکلیف کنند.

بدیهی است تحویل اولیه شامل اعضایی که نسبت به تسویه حساب با تعاونی اقدام نکرده باشند نخواهد شد. ضمن آنکه بدهی این افراد از تاریخ ابلاغ این اطلاعیه با محاسبه جریمه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ انجام می شود.

 

هیات مدیره تعاونی مسکن

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر