اطلاعیه مهم اعضا محترم برج های مسکونی ارکیده

احتراما ضمن آرزوی توفیق روزافزون پیرو درخواست شماره ۵۳۱۰/۳۵۸ مورخ ۹۵/۸/۲۰ که به صورت اطلاعیه و بنر اطلاع رسانی شد به استحضار می رساند که بحمدالله برخی امور جاری و مساله مهم عدم خلاف و پایان کار و متعاقب آن تعیین مساحت دقیق مفید زیربنای واحد جهت تنظیم سند تفکیکی در دست پیگیری است لذا با توجه به مصوبه مورخ ۹۶/۲/۲۰ هییت مدیره تعاونی مسکن تقاضا دارد ظرف مدت یک ماه نسبت به انجام تعهدات ذیل اقدام بفرمایید .

۱. چنانچه عضو تعاونی نبوده و وکیل عضو می باشید در صورتی که در حدود اختیارات اعطایی از سوی عضو حق به نام نمودن واحد مورد تصرف را صریحا داشته باشید یا خریدارانی که آپارتمان را پس از تاریخ تحویل قطعی خریداری نموده و دارای وکالتنامه رسمی از عضو می باشند می توانند با مراجعه به دفتر تعاونی و پرداخت مبلغ ۱۵۰۰۰۰ ریال (صدوپنجاه هزار ریال)  به ازای هر متر مربع درخواست انتقال سند مستقیما به نام خود را نمایند .

۲. درصورتی که نسبت به پرداخت مرجله آخر ( مرحله چهارم ) مطابق ماده ۵ قرارداد واگذاری اقدام ننموده اید فوری نسبت به واریز مبلغ مذکور به حساب تعاونی به شماره ۰۲۰۰۶۴۹۵۲۱۰۰۰ نزد بانک ملی اقدام و قبض آن را تحویل دفتر تعاونی نموده و رسید دریافت نمایید.

۳- مطابق تبصره ۱۰۰ ذیل ماده پنج قرارداد فی مابین 

پرداخت هزینه های تفکیک واحد و اخذ سند تفکیکی به عهده عضو می باشد .

لذا مستدعی است فعلا علی الحساب مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ (ده میلیون ) ریال از این بابت به حساب فوق الذکر واریز و قبض آن را تحویل دفتر تعاونی نموده و رسید دریافت نمایید بدیهی است هزینه قطعی براساس نرخ های مصوب اعلامی و پرداخت های انجام شده به سازمان های ذیربط پس از اتمام کار مشخص خواهد شد.

همراهی شما موجب تامین منابع مالی مورد نیاز و تسریع در انجام تعهدات تعاونی خواهد بود قبلا از همکاری جنابعالی صمیمانه تقدیر و تشکر می شود . 
در پایان متذکر می گردد این درخواست کتبا برای اعضایی ارسال گردیده که تاکنون به تعهدات قبلی خود عمل تموده اند و من بعد هم پاسخگوی امور و پیگیر سند اعضایی خواهیم بود که با تعاونی همکاری داشته و به تعهدات خود عمل نمایند .

در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی و هماهنگی های لازم با امور مالی تعاونی با شماره تلفن های ۶-۷۷۶۸۲۸۰۵ آقایان محمدی و شکرالله تماس حاصل فرمایند . 

ازمستاجرین عزیز تقاضا داریم موضوع را باطلاع مالکین محترم برسانند .

 

برای رفاه حال شما عزیزان مدیران محترم برج ها با همکاری لازم را می نمایند  ونماینده تعاونی روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ در مجنمع ارکیده مستقر می باشد.

 

کلید واژه

تعاونی ارکیده

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر