آخرین وضعیت خانه های مسکن مهر از زبان معاون آقای وزیر

 احمد اصغری مهرآبادی گفت: بخش عمده مشکلات ما در مسکن مهر، مربوط به طرح هایی است که توسط تعاونی‌ها و به خصوص در حوزه مشاغل آزاد اجرا شده است.

وی بیان کرد: در طرح‌هایی که بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه احداث می‌شود، با مشکلات کمتری مواجه هستیم؛ این در حالی است که مشکلات تعاونی‌ها را در استان‌ها دسته‌بندی کرده‌ایم و درباره حدود ۵۰ هزار واحد مشکل‌دار، در روزهای آینده تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌ مهر اظهار داشت: وجود مشکل در احداث ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر، دور از انتظار نیست؛ اما عزم دولت، برطرف کردن مشکلات و تسریع اجرای طرح‌ها است.

مهرآبادی با اشاره به اینکه رسیدگی به تخلفات مسکن مهر از طریق دستگاه قضایی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تحویل زمین برای ساخت، پیگیری تسهیلات بانکی و افزایش وام از ۲۰۰ به ۴۰۰ میلیون ریال توسط وزارت راه و شهرسازی طی ۲ سال گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی، آمادگی کمک مالی برای تکمیل مسکن مهر را دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان مهرماه، طرح های مسکن مهر استان اردبیل خاتمه می یابد و ۲ روز دیگر جشن اختتامیه طرح های مسکن مهر در استان یزد برگزار خواهد شد.

کلید واژه

مسکن مهر

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر