اطلاعیه شماره 9 پروژه نارنجستان

((اطلاعیه شماره 9 پروژه نارنجستان))

عضو /وکیل محترم عضو پروژه نارنجستان

سلام علیکم

احتراماً با درود و صلوات بیکران بر پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله و سلم) وخاندان پاک و مطهرش، به این وسیله آخرین اقدامات انجام شده در پروژه نارنجستان بشرح ذیل اعلام می گردد:

  1. انتقال سند زمین خریداری شده بنام تعاونی مسکن و اخذ سند تک برگی آن .

  2. نهایی شدن انجام اصلاحات و بهینه سازی نقشه های معماری فاز 1 و 2 ، همچنین اتمام مراحل طراحی مجدد نقشه های تاسیسات الکتریکی و مکانیکی .

  3. طراحی نقشه نمای ساختمان و اقدام به اخذ تائیدیه از کمیته­ نمای شهرداری منطقه 20 .

  4. هماهنگی با ناظر پروژه و انعکاس اقدامات انجام شده به منظور اخذ تاییدیه شروع به کار پروژه .

  5. پیگیری از سازمان نظام مهندسی ساختمان برای تعیین تکلیف فیش صادره و پرداخت مابه التفاوت سال 1392 تا 1397 در تیرماه سالجاری .

  6. مناقصه ساخت پروژه نارنجستان برگزار شد لیکن به دلیل عدم ثبات قیمت ها ، شرایط اعلامی شرکت کنندگان در مناقصه،ریسک های ناشی از انعقاد قرارداد با پیمانکار، شرایط فعلی حاکم بر بازار مصالح و مسکن و همچنین حداقل پرداخت سود 25 درصدی به شرکت ها موجب گردید تا اعضاء هیات مدیره تعاونی در جلسه مورخ 99/03/26 بر اساس گزارش کارشناسی مدیر عامل با اجرای عملیات ساخت پروژه توسط تعاونی به صورت مستقیم ، بدون واسطه و به روش خود اجرایی موافقت نماید.

  7. علیرغم پیگیری­های هفتگی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، تاکنون به جهت سیاست های ستاد مبارزه با بیماری کرونا ،امکان برگزاری مجمع عمومی و جلسات فصلی برای انتقال اقدامات و استماع نقطه نظرات اعضاء و سهامداران در پروژه و همچنین انتخاب واحد توسط اعضای محترم مقدور نگردید.

  8. با توجه به توضیحات فوق الذکر و از آنجایی که عملیات اجرایی ساخت پروژه نارنجستان از اوایل ماه جاری آغاز گردیده، اعضای محترم میبایستی نسبت به واریز وجه مرحله پنجم به شرح جدول پیوست حداکثر تا تاریخ 15 مرداد ماه نزد بانک ملی به شماره حساب 0110769749001 با شناسه واریز 10006 بنام صندوق امداد ولایت اقدام و رسید آن را به امور مالی تعاونی تحویل نمایند.

نکته مهم : قید شناسه واریز 10006 در فیش پرداختی ضروری می باشد.

  1. لازم به ذکر است ملاک امتیاز بندی و تخصیص واحدها، بر اساس پرداخت وجوه و مطابق فرمول ماده 56 اساسنامه تعاونی مسکن انجام می پذیرد.

در پایان با عنایت به این که هر گونه توقف اجرا موجب ضرر و زیان اعضای پروژه خواهد شد، تسریع در پرداخت مبالغ اعلامی مورد انتظار و امتنان خواهد بود.

هیات مدیره تعاونی مسکن

جهت دانلود فایل ضمیمه روی لینک زیر کلیک کنید : 

دانلود فایل ضمیمه

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر