اطلاعیه شماره 2 پروژه خیابان شهید رجایی

 

سلام علیکم

احتراماً با درود وسلام بر پیامبر اعظم (ص) وخاندان پاک ومطهرش (ع) وبا آرزوی سلامتی وتوفیق روز افزون  با طلاع می رساند که تقاضای برخی کارکنان کمیته امداد امام خمینی  استان تهران در جلسه مورخ 98/02/07 هیئت مدیره این تعاونی  مطرح و مقرر گردید مطابق مفاد  اطلاعیه شماره 5310/07 مورخ 98/01/21 از کارکنان رسمی و قرار دادی  دارای پست  سازمانی  و بازنشستگان استان تهران به عنوان سهامدار با معرفی کتبی  دفتر استان در پروژه خیابان شهید رجایی ثبت نام به عمل آید.

فلذا نظر باینکه زمان ثبت  نام برای این  همکاران محترم محدود بوده است  مهلت برای کلیه واجدین شرایط  تا تاریخ پنج شنبه 98/02/19 تمدید گردید.

 ضمناً متقاضیان می توانند چک پرداختی  مرحله دوم را بجای تاریخ 98/02/20 به تاریخ 98/02/25 صادر نمایند.

 یاد آوری  مینماید  سایر مفاد اطلاعیه فوق الذکر به قوت خود باقی  و با توجه به بند"ک" اطلاعیه اولویت پذیرش با اعضایی است که وجه مورد نظر را  زودتر  واریز  وثبت نام نمایند.

 لازم به ذکر است صرفاً 25% ظرفیت برای عملیاتی شدن پروژه باقیمانده  است و با عنایت به مفاد تفاهم نامه منعقده  با مالک ، زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

 تذکر:  مطابق مفاد اساسنامه تعاونی مسکن سهامداران متقاضیانی هستند که  عضو تعاونی نیستند ولی  مجوز داده می شود در پروژه ثبت نام و سرمایه گذاری  کنند.

                                                                                      هیئت مدیر تعاونی مسکن

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر