آگهی دعوت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت اول

شرکت تعاونی مسکن کارکنان دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) باطلاع عموم اعضاء محترم می رساند که مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول روز سه شنبه مورخ 97/07/24 از ساعت 14:30 در محل نمازخانه دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی واقع در میدان آزادی به سمت کرج جنب فروشگاه رفاه با دستور کار ذیل برگزار می گردد.

1- استماع گزارش هیئت مدیره

2- استماع گزارش بازرسین و تصویب صورتهای مالی سال ۹۶

3- ارائه برنامه و بودجه سال ۹۷ و تصویب آن

4- ارائه گزارش اقدامات انجام شده برای پروژه های جدید و تصمیم گیری در این خصوص 

5-قرار داد محوطه سازی پروژه نسترن

6- انتخابات بازرسین حقیقی و حقوقی

از تمامی اعضاء محترم دعوت بعمل می آید که راس ساعت مقرر در جلسه حضور بهم رسانند.

داوطلبان واجد شرایط بازرسی تا روز یک شنبه مورخ 97/07/08 مهلت دارند که با ارائه تصاویر شناسنامه ، کارت ملی، گواهی تحصیلی، گواهی پایان خدمت نظام وظیفه و گواهی عدم سوء پیشینه و در خصوص بازرس حقوقی معرفی نماینده شرکت همراه با مدارک مذکور و مستندات مرتبط با شرکت دارای صلاحیت ، در روزهای غیر تعطیل در ساعت اداری در محل تعاونی حاضر شده و فرم مربوطه را تکمیل و ثبت نام نمایند.

اعضایی که امکان حضور در جلسه را ندارند می توانند تا روز قبل از برگزاری مجمع در ساعات اداری به دفتر تعاونی مراجعه و با دریافت و تکمیل فرم مربوطه مطابق ضوابط نماینده تام الاختیار معرفی نمایند. 

تذکر مهم: مطابق ماده ۵۹ اساسنامه اعضاء محترم پروژه ارکیده باتوجه به اتمام پروژه و تحویل واحد واعضایی از پروژه نسترن که واحد خود را تحویل گرفته اند عضو تلقی نمی گردند فلذا در جلسه شرکت ننمایند.

 

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر