آگهی دعوت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول

 

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول

شرکت تعاونی مسکن کارکنان دفتر مرکزی  کمیته امداد امام خمینی (ره)

 

  بدینوسیله به اطلاع اعضاء محترم تعاونی می رساند با عنایت به شیوع بیماری فراگیر کرونا و در اجرای مجوز شماره  1400/31/14979 مورخ 1400/03/31 مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول در روز دوشنبه مورخ 1400/08/10 از ساعت 14:30 در محل فضای باز ورودی ساختمان دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) واقع در میدان آزادی،ابتدای جاده مخصوص کرج با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با دستور جلسه ذیل برگزار می گردد.

  1. استماع گزارش هیات مدیره و بازرسین
  2. طرح و تصویب صورت های مالی  سال 99
  3. طرح و تصویب برنامه و بودجه سال 1400
  4. طرح و تصویب آیین نامه معاملات
  5. انتخاب بازرسین ( اصلی و علی البدل )

 داوطلبان واجد شرایط بازرس تا روز یکشنبه مورخ 1400/07/25 مهلت دارند که با ارائه تصاویر شناسنامه ، کارت ملی ، گواهی تحصیلی، گواهی پایان خدمت نظام وظیفه،گواهی عدم سوء پیشینه  و در خصوص  بازرس حقوقی معرفی نماینده  شرکت همراه  با مدارک مذکور  و مستندات مرتبط  با شرکت  دارای صلاحیت  ( عضو جامعه حسابداران رسمی ایران ) در روزهای غیر تعطیل در ساعت  اداری در محل تعاونی حاضر  شده و فرم  مربوطه را تکمیل  و ثبت نام نمایند.

 اعضایی که امکان حضور در جلسه را ندارند می توانند تا روز قبل از برگزاری  مجمع در ساعات اداری به دفتر تعاونی مراجعه و با دریافت و تکمیل فرم مربوطه مطابق  ضوابط نماینده تام الاختیار معرفی  نمایند.

هر عضو می تواند وکالت سه عضو دیگر و هر غیر عضو وکالت یک عضو را بپذیرد. حضور همزمان وکیل و موکل در دفتر تعاونی جهت تایید وکالت نامه الزامی میباشد. برگه وکالت نامه با تایید یک نفر از اعضای هیئت مدیره و بازرس حقیقی شرکت معتبر می باشد.

تذکر مهم : مطابق  ماده 59 اساسنامه اعضاء محترم پروژه های  ارکیده و نسترن با توجه به اتمام پروژه  و تحویل واحد عضو تعاونی تلقی نمی گردند فلذا در جلسه  شرکت  ننمایند.

 

                                                                                        هیات مدیره تعاونی مسکن

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر