اطلاعیه شماره 10 پروژه مسکونی نارنجستان

احتراماً، با تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و توفیق برای تمام اعضاء و سهامداران پروژه مسکونی 190 واحدی نارنجستان ، پیرو اطلاعیه شماره 9 مراتب ذیل جهت آگاهی ،اتخاذ تصمیم و اقدام مناسب اعلام می­گردد.

  1. پیرو عملیات اجرایی انتخاب واحد اعضاء و سهامداران گرامی و با عنایت به نزدیک شدن به سررسید ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ،ضروری است به منظور انعقاد قرارداد نسبت به واریز مرحله هفتم به صورت نقد به شماره حساب 420220287064 (شماره شبا : 550140040000420220287064 IR نزد بانک مسکن شعبه پروفسور حسابی اقدام و رسید وجه واریزی بهمراه 5 فقره چک صیاد با مبالغ مندرج در لیست پیوست این اطلاعیه ، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ به دفتر تعاونی مسکن یا نماینده مستقر در اتاق شماره 664 طبقه6 ساختمان آزادی تحویل گردد .

  2. در ادامه پیگیریهای هیأت مدیره جهت تسهیل و تسریع در فرآیند عملیات اجرایی ، ساخت و ساز و تکمیل پروژه نارنجستان ، مطابق مکاتبات و توافقات انجام شده با بانک ملی ایران در نظر است مبلغ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال مطابق با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار در گام نخست به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) که عضو یا سهامدار این پروژه می­باشند با شرایط ذیل پرداخت گردد.

الف) مبلغ وام ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

ب)مدت باز پرداخت 60 ماهه

ج) سود متعلقه 18%

د) عنوان وام مرابحه

  1. پرداخت وام صرفا با صدور معرفی نامه توسط شرکت تعاونی مسکن به بانک عامل انجام می­گردد.

  2. کل وام متعلقه به افراد عضو یا سهام دار پروژه با تکمیل فرم پیش بینی شده به حساب تعاونی مسکن برای عملیات ساخت واریز می­گردد.

  3. ضمانت وام برای کارکنان شاغل رسمی امداد، دو ضامن به همراه ارایه گواهی کسر از حقوق خواهد بود.

  4. ضمانت وام برای اعضاء و سهامداران پروژه که کارمند شاغل رسمی کمیته امداد امام (ره) نمی باشند 3 ضامن بهمراه گواهی کسر از حقوق و یا ترهین ملک در نزد بانک ملی باشد.

  5. پیرو مذاکرات انجام شده با بانک ملی، تعاونی در نظر دارد در قالب انعقاد تفاهم نامه­ای ضمانت وام پرداختی به کلیه اعضاء و سهامداران پروژه را عهده دار گردد که این موضوع منوط به تایید متن تفاهم نامه از سوی اداره حقوقی بانک ملی گردیده است (لذا این بند فعلاً قابلیت استفاده ندارد)

  6. با شرح مراتب فوق ضروری است در گام نخست کلیه کارکنان امداد که عضو و یا سهامدار پروژه مذکور می­باشند فرم درخواست پیوست را تکمیل و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ به دفتر تعاونی مسکن برای تکمیل لیست و صدور معرفی نامه ارایه نمایند.

  7. لازم بذکر است این وام جایگزین چک های دریافتی در سررسیدهای تعیین شده گردیده و پس از واریز وام به حساب تعاونی چک های تحویلی عودت خواهد شد.

  8. ذکر این نکته ضروری است که این اقدام صرفا برای تقویت قدرت مالی پروژه می باشد تا تعاونی در زمینه خرید تجهیزات تاسیسات ، سیستم های گرمایشی و سر مایشی و ... اقدام نماید .

جهت دانلود فایل پیوست کلیک نمایید .

جهت دانلود فایل پیوست دوم کلیک نمایید.
 

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر