اطلاعیه شماره 6 پروژه سپیدار

 

  1. احتراماً، با تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و توفیق برای تمام اعضاء و سهامداران پروژه مسکونی 154 واحدی سپیدار ، پیرو اطلاعیه شماره 5 مراتب ذیل جهت آگاهی ،اتخاذ تصمیم و اقدام مناسب اعلام می­گردد.

  2. با عنایت به نزدیک شدن به تاریخ سررسید چک ۷۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۰  (بابت بخشی از ثمن معامله زمین­خریداری شده ) ضروری است تمهیدات لازم برای تکمیل موجودی قبل از تاریخ فوق الذکر انجام گردد.

  3. در ادامه پیگیریهای هیأت مدیره جهت تسهیل و تسریع در فرآیند عملیات اجرایی ، ساخت و ساز و تکمیل پروژه سپیدار ، مطابق مکاتبات و توافقات انجام شده با بانک ملی ایران در نظر است مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال مطابق با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار در گام نخست به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) که عضو یا سهامدار این پروژه می­باشند با­­ شرایط ذیل پرداخت گردد.

  4. الف) مبلغ وام ۱/۵۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

  5. ب)مدت باز پرداخت 60 ماهه

  6. ج) سود متعلقه 18%

  7. د) عنوان وام مرابحه

  8. پرداخت وام صرفا با صدور معرفی نامه توسط شرکت تعاونی مسکن به بانک عامل انجام می­گردد.

  9. کل وام متعلقه به افراد عضو یا سهام دار پروژه با تکمیل فرم پیش بینی شده به حساب تعاونی مسکن برای عملیات ساخت واریز می­گردد.

  10. ضمانت وام برای کارکنان شاغل رسمی امداد، دو ضامن به همراه ارایه گواهی کسر از حقوق خواهد بود.

  11. ضمانت وام برای اعضاء و سهامداران پروژه که کارمند شاغل رسمی کمیته امداد امام (ره) نمی باشند 3 ضامن بهمراه گواهی کسر از حقوق و یا ترهین ملک در نزد بانک ملی باشد.

  12. پیرو مذاکرات انجام شده با بانک ملی، تعاونی در نظر دارد در قالب انعقاد تفاهم نامه­ای ضمانت وام پرداختی به کلیه اعضاء و سهامداران پروژه را عهده دار گردد که این موضوع منوط به تایید متن تفاهم نامه از سوی اداره حقوقی بانک ملی گردیده است (لذا این بند فعلاً قابلیت استفاده ندارد)

  13. با شرح مراتب فوق ضروری است در گام نخست کلیه کارکنان امداد که عضو و یا سهامدار پروژه مذکور می­باشند فرم درخواست پیوست را تکمیل و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ به دفتر تعاونی مسکن برای تکمیل لیست و صدور معرفی نامه ارایه نمایند.

  14. در صورتی که هریک از مشمولین تمایلی به دریافت این وام نداشته باشند ضروری است به منظور تسریع در روند ساخت و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق در زمان انتخاب واحد مبلغ مذکور را مطابق اعلام تعاونی به حساب معرفی شده واریز نمایند.

  15. برنامه زمان بندی واریزی ها و انتخاب واحد پروژه سپیدار تا ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ تهیه و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای دانلود فایل ضمیمه کلیک کنید .

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر