اطلاعیه شماره یک پروژه سپیدار - سینا

اعضاء محترم تعاونی مسکن

سلام علیکم

احتراماً با درود و صلوات بیکران بر پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (صل الله علیه و آله و سلم) به اطلاع می رساند :

شرکت تعاونی مسکن در راستای تحقق اهداف مندرج در اساسنامه اقدام به بررسی، مطالعه و شناسایی یک پروژه مسکونی در حال احداث (در مرحله اتمام اسکلت و سقف ها) نموده است. لذا با توجه به شرایط و مشخصات مشروح ذیل از اعضاء محترم تقاضا می شود در صورت تمایل جهت ثبت نام اقدام نمایند.

محل پروژه : شاد آباد-خیابان 17 شهریور خیابان آقا جانی نبش خیابان گلستان پلاک 19

مالک اصلی : شرکت توسعه سینا

مشخصات پروژه : مجتمع مسکونی سپیدار (سینا) دارای تعداد 154 واحد مسکونی با متراژ های مختلف می باشد.

مجتمع مسکونی مذکور دارای دو واحد تجاری است که پس از ثبت مالکیت به نام تعاونی و فروش واحد های تجاری ، درآمد حاصل به عنوان کمک به اعضای پروژه هزینه خواهد شد.

متراژ تقریبی واحد ها : واحد های مسکونی این پروژه از 73 متر مربع تا 145 متر مربع بوده که در تعداد 3 بلوک به صورت نعل اسبی طراحی شده است .

تعداد طبقات هر بلوک : این مجتمع دارای 10 طبقه شامل 2 طبقه منفی همکف و 7 طبقه مسکونی است.

میزان پیشرفت پروژه : بر اساس بررسی های کارشناسی پروژه مسکونی سپیدار 35 % پیشرفت عملیات اجرایی داشته است .

فاصله تا ساختمان آزادی : مطابق بررسی انجام شده در ساعات پیک ترافیک، حداکثر 15 دقیقه فاصله زمانی پروژه تا میدان آزادی است .

در اطراف این ملک فضای پارک خودرو مهمان فراهم است .

تمامی امکانات زندگی و شهری به صورت کامل در دسترس می باشد.

امکان انتخاب واحد ، متراژ و طبقه در زمان ثبت نام نهایی و انعقاد قرارداد با تعاونی فراهم است .

قیمت خرید هر متر مربع این واحد های مسکونی در حال حاضر نصف قیمت واحد های مسکونی آماده در منطقه است .

حداکثر زمان تکمیل و تحویل واحد ها به اعضاء : مطابق برنامه زمان بندی و بررسی های کارشناسی حداکثر 30 ماه از تاریخ تحویل ملک و تجهیز کارگاه توسط تعاونی، با توکل بر خداوند و مشروط به تامین به موقع اعتبار از سوی اعضاء امکان تحویل واحد های مسکونی به متقاضیان فراهم است.

اولویت پذیرش با اعضایی است که زودتر وجه مورد نظر را واریز و ثبت نام نمایند.

ملک مذکور در قالب مزایده در حال فروش است و به دلیل قیمت و شرایط پیشرفت کار و تایید فنی مهندسی نحوه ساخت ،تعاونی نیز در مزایده مذکور شرکت نموده و همزمان رایزنی های لازم را نیز با مسئولین و مقامات ذیصلاح در دستور کار قرار داده است.

تعاونی مسکن برای شرکت در مزایده می بایست 5 درصد مبلغ پایه و کارشناسی ملک را به حساب بانک سینا به عنوان تضمین شرکت در مزایده پرداخت نماید.

متقاضیان محترم در مرحله اولیه ثبت نام از تاریخ 99/07/13 لغایت 99/07/15 می­بایست مبلغ 300.000.000 ریال معادل سی میلیون تومان(30.000.000 تومان) به حساب شماره 0200649521000 نزد بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) بنام تعاونی مسکن واریز و فیش مربوطه را به همراه تصاویر کارت ملی و شناسنامه برای انجام مراحل ثبت نام در پروژه سپیدار به دفتر تعاونی مسکن ارایه نمایند.

مطابق آگهی فروش مجتمع مسکونی سپیدار ، در صورت برنده شدن تعاونی در مزایده و مطابق بند 8 آگهی مزایده می بایست هم زمان با تنظیم مبایعه نامه 90 درصد قیمت پیشنهادی ملک و همزمان با تحویل و تنظیم سند رسمی در دفترخانه 10 درصد الباقی پرداخت شود.

پس از اعلام برنده ،تعاونی ملزم به انعقاد قرارداد بیع و خرید ملک بوده و 90 % ذکر شده فوق را باید پرداخت نماید لذا متقاضیان عزیز می بایست پس از اعلام نهایی نتیجه مزایده در تاریخ 99/07/20 آمادگی پرداخت الباقی وجه واحد مسکونی انتخابی را داشته باشد.

در مرحله دوم پرداخت (حداکثر 99/07/30) متقاضیان محترم می بایست مبلغ 5.200.000.000 ریال دیگر به حساب شماره 0200649521000 نزد بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) بنام تعاونی مسکن واریز و فیش مربوطه را به دفتر تعاونی مسکن تحویل نمایند.

با توجه به این که برنده مزایده ملزم به انعقاد قرارداد خرید ملک بوده و در صورت انصراف از خرید مبلغ تضمین شرکت در مزایده به نفع مزایده گزار ضبط می شود متقابلاً در صورت برنده شدن تعاونی و انصراف هر یک از متقاضیان مبلغ پرداختی اولیه(مبلغ 300.000.000 ریال) قابل عودت نبوده و به نفع تعاونی برای جبران ضرر احتمالی ضبط می گردد.

در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضاء و یا شرکت در مزایده و برنده نشدن تعاونی ،وجه پرداختی متقاضیان در اسرع وقت عودت داده می شود.

با توجه به این که در زمان خرید ملک ،اسناد مربوطه بنام تعاونی منتقل خواهد شد پس از اتمام مراحل عملیات ساخت ، دریافت پایان کار و تسویه حساب اعضاء اسناد تک برگی واحد های مسکونی بنام اعضاء و خریداران محترم صادر و تحویل خواهد شد.

از آنجایی که در این مقطع به تناسب شرایط و توان مالی اعضاء سه پروژه به صورت همزمان برای خدمات دهی ارایه می گردد در صورت ثبت نام و عدم برنده شدن تعاونی در این پروژه ،مشروط به وجود ظرفیت خالی امکان انتقال درخواست به سایر پروژه ها فراهم است .

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر