هزینه نقل و انتقال مسکن مهر چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه به هیچ عنوان هزینه نقل و انتقال واحد‌های مسکن مهر افزایش نیافته است، گفت: هزینه نقل و انتقال این واحدها همان یک میلیون تومان است و شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه این هزینه‌ها ۲۵ برابر شده است را رد می‌کنم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تاکید کرد: متقاضیان و خریداران به هیچ عنوان نگران نباشند چرا که هیچ هزینه اضافی قرار نیست پرداخت کنند.

او هدف از افزایش ۲۰ میلیون تومانی واحد‌های مسکن مهر را حذف دلال‌بازی و بورس‌بازی در بازار مسکن مهر عنوان کرد و گفت: برای هر واحد مسکن مهر و جهت تکمیل این واحد‌ها حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود و ما برای دریافت این سوبسید ۲۰ میلیون تومان از خریداران و سرمایه‌گذاران دریافت می‌کنیم.

هدایت اظهار کرد: خریداران مرحله اول و اقشار کم‌درآمد و گروه‌های هدف، مشمول پرداخت این افزایش قیمت ۲۰ میلیون تومانی نیستند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه متاسفانه در پردیس شاهد آن هستیم که یک واحد چند بار توسط خریداران و دلالان به دلیل بورس بازی خرید و فروش می‌شود، افزود: این افزایش ۲۰ میلیون تومانی برای جلوگیری از بورس‌بازی و افزایش قیمت و ایجاد ثبات قیمتی در واحد‌های مسکن مهر است که مصوبه آن را دریافت کرده‌ایم.

او با اشاره به اینکه این افزایش ۲۰ میلیون تومانی مشمول خریدارانی که قبل از خردادماه اقدام به خرید کردند نمی‌شود و آن‌ها نگران نباشند افزود: این افزایش قیمت شامل متقاضیان اول و اقشار هدف ما نمی‌شود و در این زمینه ۲ طیف از جمله دلال، محتکران و سرمایه‌گذاران نگران شده‌اند و ما می‌توانیم سوبسید‌هایی که دولت برای تکمیل واحد‌ها هزینه می‌کند از محتکران و دلالان دریافت کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس هزینه نقل و انتقال واحد‌های مسکن مهر یک میلیون تومان است گفت: ما از خریداران اول به بعد ۲۰ میلیون تومان دریافت خواهیم کرد و هزینه نقل و انتقال همان یک میلیون تومان خواهد بود. این هزینه شامل متقاضیان اول و اقشار کم‌درآمد نمی‌شود و متقاضیان به هیچ عنوان نگران افزایش قیمت نباشند چراکه ما قصد داریم دلال‌بازی را جمع کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: هزینه‌ای که برای ساخت هر واحد مسکن مهر تاکنون صورت گرفته ۱۰۰ میلیون تومان است.

او افزود: افراد دومی که مسکن مهر در پردیس خرید می‌کنند و افرادی که بعد از اول خرداد ماه اقدام به خرید می‌کنند مشمول این افزایش هستند. همچنین برای جلوگیری از تجمعات در کارگزاری‌ها، افرادی که وکالت می‌دهند می‌توانند از طریق نوبت دهی اقدام به سند زدن کنند بنابراین مشکلات در این زمینه را هم برطرف کردیم.

هدایت توضیح داد: شرکت عمران پردیس تمامی اسامی خریداران اول و متقاضیان واقعی را دارد و این افراد به هیچ عنوان مشمول افزایش قیمت نخواهند شد و تاکنون برای این افراد هم رشد قیمتی نداشته‌ایم.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه مشکل اصلی در پردیس آن بود که یک واحد ۱۰‌ها بار توسط دلالان و خریداران خرید و فروش می‌شد، گفت: این واحد‌ها بدون آنکه سکونتی در آن صورت بگیرد توسط محتکران خریداری می‌شد و در نتیجه این اقدام رشد بی رویه قیمت مسکن در شهر پردیس به وجود آمد.

او یاد آور شد: شرکت عمران پردیس برای جلوگیری از دلال‌بازی و بورس‌بازی این مصوبه قانونی را دریافت کرد و این مصوبه تاییدیه قضایی هم دارد و تمامی این ۲۰ میلیون تومان برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر و زیرساخت و زیربنا‌ها صرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه شرکت عمران پردیس برای اولین بار اقدام به اخذ تسهیلات ۱ هزار میلیارد تومان با باز پرداخت از سوی خود این شرکت کرده است افزود: تمام این تسهیلات صرف تکمیل این واحد‌ها شده است.

او به تجمعات اخیر مردم در طی روز گذشته برای خرید مسکن مهر در پردیس هم اشاره کرد و گفت: به علت اطلاع‌رسانی نادرست از سوی برخی افراد این تجمعات برای سندزنی انجام شده بود که با سیستم نوبت‌دهی این مشکل را رفع کردیم البته این خریداران هم تنها برای خرید ارزان‌تر اقدام می‌کنند و بعید است که مصرف کننده واقعی باشند.

هدایت با اشاره به اینکه ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در پردیس هدف‌گذاری شده است، گفت: ۱۵ هزار واحد در اواخر تیرماه افتتاح و ۱۰ هزار واحد هم در شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۲ هزار واحد باقی مانده هم تا پایان سال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در پایان توضیح داد: بیش از ۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل این واحد‌ها هزینه شده است که یک میلیارد تومان آن از طریق تسهیلات ۱ هزار میلیارد تومانی از منابع مالی خود شرکت هزینه شده است و مابقی هم از محل فروش اراضی در پردیس هزینه شده است.

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر