ثبت نام مسکن ملی در تهران منتفی شد

طبق گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی در استان تهران قرار بود از ۲۱ اسفند ماه آغاز شود، اما خبرها حاکی از این است که با آغاز ثبت نام مسکن ملی در استان تهران برخی استانها دچار مشکل در نام نویسی خواهند شد و سایت ثبت نام با ترافیک شدیدی که همراه شود، متقاضیان را با نارضایتی و مشکل مواجه خواهد کرد.

گفته می‌شود، احتمالا ثبت نام در 24 و یا 25 اسفند ماه صورت خواهد گرفت.

پیشتر رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، با اعلام زمان ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران گفته بود: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام در استان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه اسفند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

قرار بود که در دو روز زمان ثبت نام، این اتفاق بدون محدودیت در ظرفیت خواهد بود و به این لحاظ متقاضیان استان تهران نگرانی و دلهره ای نداشته باشند و پس از اتمام ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و... اولویت بندی و انتخاب شوند.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط دریافت کرده‌اند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر