تذکر نمایندگان به وزیر راه درباره مسکن کارگران

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علیرضا رحیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه هفتم مهر) تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرای را قرائت کرد.

**تذکر نادر قاضی پور به وزرای کار و راه درباره تسریع در احداث مسکن کارگران به ویژه کارگران ساختمانی

**تذکر قاضی‌پور به رئیس جمهور و وزرای کار، راه و دادگستری با موضوع صدور دستور رسیدگی خاص به حل مشکلات مسکن مهر مسکن

**تذکر قاضی‌پور به آقای صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجوز درباره برگزاری کنسرت و تئاترهای مسئله‌دار.

**تذکر محمدقسیم عثمانی به آقای نمکی وزیر بهداشت درباره تسریع در آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 250 تختخوابی بوکان، همچنین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عملیات اجرایی باند دوم بوکان به میاندوآب و جاده بوکان به سقز.

**تذکر علاءالدین بروجردی به آقایان اردکانیان وزیر نیرو درباره تسریع در تکمیل لایروبی رودخانه‌ها با هدف جلوگیری از تکرار حوادث تلخ سیل سال گذشته در کشور.

**تذکر سیده فاطمه ذوالقدر و 5 نفر از نمایندگان تهران به رئیس جمهور با هدف تسریع در رسیدگی حق بیمه جانبازان و ایثارگران.

**تذکر سیدمهدی مقدسی به رئیس‌جمهور با موضوع تسریع در تعیین تکلیف سهامداران عمده شرکت‌های هپکو و آذرآب و همچنین پرداخت حقوق معوقه کارگران.

**تذکر سیده فاطمه ذوالقدر و 5 نفر از نمایندگان خانم تهران به وزیر علوم درباره لزوم توجه به جذب نیروهای حق التدریس و حقوق‌های پرداختی در دانشگاه آزاد اسلامی.

**تذکر سیدهادی بهادری به آقای حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم جذب نیروهای نهضتی یک دوره ای به مشاور دو دوره‌ای‌ها.

**تذکر محمدرضا پور ابراهیمی به آقای اردکانیان وزیر نیرو درباره تسریع در عقد قرارداد آب شرب کرمان از منابع آبی انتقال خلیج فارس.

**تذکر سیده فاطمه ذوالقدر و 5 تنر از نمایندگان تهران به آقای مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره لزوم توجه ویژه به آثار تاریخی استان تهران و ثبت ملی آنها.

**تذکر محمدرضا پور ابراهیمی نماینده کرمان به آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم دستور پیگیری خط آهن کرمان- یزد.

کلید واژه

ارسال نظر


برای نظر دادن باید ابتدا عضو سامانه شوید



دیدگاه کاربران

0نظر